Railway Complaint Portal Solve your Complaint Live
रेलवे मदद एप और वेबसाइट यह एक कंप्लेंट करने के लिए बहुत ही बेहतरीन विकल्प है यात्रियों के लिए जरूरत है तो बस आपके पास पीएनआर होना चाहिए इसके माध्यम से आप कंप्लेंट दर्ज करा सकते हैं और इस पोर्टल पर किया हुआ कंप्लेंट कम से कम समय में सवाल किया जाता है वह भी लाइव आप इसे ट्रैक कर सकते हैं यह कंप्लेंट का माध्यम अब तक का सबसे फास्ट और बेहतरीन तरीका माना गया है.
https://railmadad.indianrailways.gov.in/madad/final/home.jsp
If you have encountered any problem while traveling in railway by any other passenger or by TT or by any vendor, then you can use your PNR to lodge a complaint here. Believe the answer will come so soon.
The ‘Rail Madad‘ (Mobile Application for Desired Assistance During travel) app allows passengers to lodge complaints through mobile app/web platform and enables them to check real-time feedback on the status of redressal of their complaints.
The Rail MADAD app for Android platform can be downloaded from https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yashtechnology.services.arailmadadf
Indian Railways has opened Board Control Cell to ensure seamless flow of information & suggestions between Railway Administration & public. Both 138 &139 as well as RailMadad cell railmadad@rb.railnet.gov.in would be manned 24*7 for inquiries & assistance.